Sinds de opkomst van de enorme diversiteit aan mediakanalen is het voor ondernemers een steeds grotere uitdaging geworden de consument op de juiste wijze te bereiken. Huis-aan-huis reclame is nog altijd een zeer populaire vorm van reclame. Dit komt mede door het grote bereik en de relatief lage kosten. Een vorm van reclame die steeds populairder wordt, is direct mail. Direct mail is echter wel kostbaarder dan huis-aan-huis reclame.
Kostentechnisch is doelgroepbepaling bij huis-aan-huis reclame en direct mail van groot belang. Om het maximale uit uw reclamecampagne te halen, dient er daarom een verspreidingsprofiel opgemaakt te worden. Dit komt niet alleen de respons ten goede, maar houdt dus ook de kosten van de campagne laag.
Naast doelgroepbepaling hebben de inhoud en het uiterlijk van uw reclame ook effect op de respons. U wilt tenslotte dat uw boodschap opvalt en aanzet tot actie.
Bij Verspreidingsconcurrent kunnen we alles in één keer voor u regelen, van ontwerp tot verspreiding. Huis-aan-huisverspreiding bieden wij aan voor 2 cent per stuk en direct mail voor 35 cent per stuk.
Vraag vandaag nog uw offerte aan!