10 redenen waarom uw nieuwsbrief de stap van digitaal naar papier zou moeten maken.
1. Meer contacten.
U kunt iedereen toevoegen die u wilt. Geen toestemming vereist.
2. Lagere kosten.
Bij ons zijn de kosten voor direct mail aanzienlijk lager dan bij andere aanbieders.
3. Persoonlijker.
Een tastbare brief is veel persoonlijker dan een email. U bouwt direct een betere band op met de (potentiële) klant.
4. Hogere attentiewaarde.
Een brief wordt als belangrijker ervaren dan een email, dus veel beter gelezen dan een digitale nieuwsbrief.
5. Veel makkelijker.
Geen gestuntel met mailprogramma’s. U stuurt een lijst met adressen, wij regelen alles.
6. Groter bereik.
Een papieren versie komt veel meer onder de aandacht van medebewoners. Een email wordt vaak maar door één persoon gelezen.
7. Minder afmeldingen.
Een digitale nieuwsbrief moet heel laagdrempelig zijn voor afmeldingen. Bij een papieren versie moet men moeite doen.
8. Effectiever.
Een papieren mededeling blijft langer hangen dan een digitale mededeling.
9. Geen kosten mailprogramma.
Bij een klein aantal inschrijvingen zijn deze programma’s vaak nog gratis. Maar bij meer aanmeldingen komen er vaak ook flinke facturen.
10. Hoger rendement.
Veel van deze punten zorgen direct voor een veel hoger rendement.