Wil je graag een groot evenement kenbaar maken of heeft jouw winkel een enorme uitverkoop waar iedereen over moet weten? Wil je bezoekers van een beurs informeren of
In een korte tijd je naamsbekendheid vergroten en meer omzet genereren kan heel goed door het verspreiden van flyers. Dit is een effectieve- en relatief goedkope manier om
Je wit je dienst graag onder de mensen brengen, je restaurant graag vol hebben of je producten verkopen. Een flyer kan daar heel goed bij helpen, maar mag
In 2018 is de ja-sticker geïntroduceerd in Amsterdam. Deze sticker draait het principe om: Waar men eerder kon aangeven GEEN folders en/of kranten te willen ontvangen, moet men
Ruim 85% van de nieuwsbrieven die naar een e-mailadres worden gestuurd, worden niet eens geopend door de ontvanger. Gemiddeld klikt slechts 3% van de ontvangers op een link
We hebben al diverse blogs geschreven over flyers, folders, en brochures. Over het verspreiden en welk bereik je met drukwerk hebt. Teruglezen? We zetten er een paar voor
We leven in een digitaal tijdperk en folders worden steeds vaker niet meer gebruikt. Of ondernemers versturen de folder juist digitaal. Al gauw worden folders én gebrandmerkt als
In een fractie van een seconde beslist de consument of ze een flyer interessant vindt of niet. Dit heeft onder andere te maken met het formaat maar ook
Drukwerk of flyers, je ziet het tegenwoordig overal. Maar hoe zorg je er nu voor dat jouw drukwerk opvalt en niet ongelezen in de papierbak verdwijnt? In deze
Drukwerk, folders of verspreidingsmateriaal. Wat is het effect en bereik tegenwoordig van drukwerk? Is het überhaupt nog wel effectief en lezen mensen de folders nog wel? Makkelijk zeggen,
10 redenen waarom uw nieuwsbrief de stap van digitaal naar papier zou moeten maken. 1. Meer contacten. U kunt iedereen toevoegen die u wilt. Geen toestemming vereist. 2.
Sinds de opkomst van de enorme diversiteit aan mediakanalen is het voor ondernemers een steeds grotere uitdaging geworden de consument op de juiste wijze te bereiken. Huis-aan-huis reclame
Product of dienst onder de aandacht brengen? Bij de Verspreidingsconcurrent geloven we in drukwerkreclame. Dat zal geen verrassing zijn. Onafhankelijk onderzoek van GfK, in opdracht van DDMA Businessgroep
Waar moet een goede folder of flyer aan voldoen? Deze tips kunnen u een eind op weg helpen. 1 Doelgroep. Het opzetten van een geslaagde reclamecampagne valt over